کاربرد جدید سبد ظرف
 
خانه هنر سپندار
بانوی پارسی هرکجا هستی خدا به همراهت.
 
 
چهار شنبه 25 / 2 / 1391برچسب:, :: 14:48 ::  نويسنده : سپندار

من همیشه همه ی خلاق ها و مبتکرها رو دوست دارم ( بی هیچ شرط و شروطی)

ایشون یک سبد(آبچکان)ظرف قدیمی شده رو برداشتن و به این مدل ازش استفاده میکنن.

خیلی زیبا و باحال



نظرات شما عزیزان:

مانلی
ساعت17:21---23 بهمن 1391
سلام

واقعا جالبه مطالبتون

مخصوصا اینکه من دقیقا دنبال همین بودم ک ببینم کسی هم مث من برای آبچکان کاربرد دیگه ای سراغ داره یا نه؟و ببینم اون کاربرد چیه!

من گاهی اوقات از این کارای خلاقانه انجام میدم و بین دوستام ب آدم خلاق معروفم.خداروشکر میکنم بخاطر این نعمتی ک بهم داده و اینکه ایشالا بتونم ازش درست استفاده کنم
پاسخ:مانلی جان چقدر خوشحالم گل بانوهایی خلاقی چون شما هم هستن آخه تو این زمونه خیلیا حال و حوصله فکر کردن به این موارد رو هم ندارن چه برسه به انجامش امیدوارم همیشه همینطور خلاق باشی عزیزم


آمنه
ساعت15:40---2 خرداد 1391

سلام سپندار جون. من هم مطالب تاپیک نی نی سایتت رو همیشه دنبال می کنم. هم وبلاگ و سایتت رو . خیلی عالی و خوبن. واقعا ازت ممنونم. فقط حیف که سرم خیلی شلوغه و نمیرسم، چیزهایی رو که خودم درست کردم عکسش رو بزارم. باز هم هزاران بار ازت ممنونم. امیدوارم موفق باشی
پاسخ:سلام آمنه عزیز خوش آمدی به اینجا خانمی خوشحالم که مطالب براتون خوشایند بوده با نظرت برام انگیزه بیشتری ایجاد شد تا مطالب بهتری بذارم خانمی اگه دوست داشتی عکساتو برام ایمیل کن تا به اسم خودت بذارمشون

دوستدار شما سپندار



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


-سلاملکم ــــــــــــــــــــ به خونه من خوش آمدی هر چی که مربوط به هنر توی یه خونه هست رو اینجا میگم یه سری از کارها #مربوط به خودم# هست که #با ذکر منبع# کپی کنید. باقیش هم از نت جمع آوری کردم که نوش جون وب تون. ---- اگه عکسی پخش نشد راست کلیک گزینه show pictureرو بزنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینکـــــــــ هوشمند
  ابتدا من رو با عنوان ـــــــــــ خانــه هنـر سپنـــدار
و آدرس sepandaar.loxblog.com لینک کنید بعدش مشخصات لینک خودتونو  در زیر بنویسید . دیگه باقیش خودکار انجام میشه.نگران نباشید.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 11624
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 82
تعداد آنلاین : 1